lördag 31 maj 2008

Laddad!

Så där nu har man "tvingat" med bästa vänninan ut och dricka idag!
Kan bli grymt kul...eller nåja...jag är i vart fall laddad!

Idag skiner solen och det är grymt varmt, jag funderar på att steka lite i solen. Men jag tror att det är olidligt varmt där...Vid en varm dag i April hade vi ju 32 grader på min lilla balkong.
Men sola en stund, sedan duscha, raka benen och allt annat som skall förberedas inför ikväll. Sen är man fit for fight för dansgolvet!
Måste fixa ögonbrynen, raka lite här var, ta en ansiktsmask osv.
Man måste ju känna sig fräsch! =)

TRor jag skall ha på mig mina halvlånga kostymbyxor och någon topp. Vad och vilken vet jag inte.
Jag har verkligen inga snygga kläder har jag upptäckt!
Skulle vara kul och ta sig råd till att inhandla en ny gaderob!

Nu ska jag ta med mig vatten och sen gå ut! Stekning pågår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...