fredag 6 juni 2008

30 graders storstädning

30 grader ute idag. Varm, skönt, men olidligt på samma sätt.
Vi trotsar värmen och stannar inne, storstädat hela lägenheten...och lägenheten är stor så det har tagit ett tag. Nu tvättar vi, så ut idag, det kommer vi inte!

Imorgon smäller det, då värper jag ägg.
Ja bokstavligt talat!
Fick en spruta som jag SJÄLV tog i magen tidigare idag vilket gör att jag kommer att ha ägglossning ca klockan halv elva imorgon.
Imorgon blir det med andra stanna inne i sängen och gosa en hel massa.
Ingen skulle bli lyckligare än jag om det TOG sig!
Åh, man måste få hoppas samtidgt som jag försöker att inte ha för höga förhoppningar. Men man kan inte sluta tänka "Tänk om det blir ett Mars barn".
Jag har funnit två namn jag absolut vill ha.
Sambon säger nej, men jag skall göra som han gjorde när vi väntade vår son. Tala till barnet i magen med det namn jag vill ha så att det atoumatiskt blir det namnet! Precis som vår son blev "döpt" när jag endast var i vecka 8 så ska jag också döpa nästa unge! =)

Nu ska jag fortsätta med städningen!

2 kommentarer:

  1. Huuuuu...ta spruta själv, duktig du är:) Håller en tumme för er! KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller mina tummar o tår att det går vägen denna gång!! =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...