onsdag 11 juni 2008

Allt på en gång

Allt dyker upp på en gång!
Jobbmöjligheter!
Jag som var så säker för en vecka sedan vad jag skulle göra, idag vet jag inte. IGEN!
Kanske vet jag efter helgen, kanske inte.
Men jag hoppas att vindarna vänder och att allting ser lite ljusare ut efter helgens tänkande och funderande.

Strax skall jag gå och lägga mig, jag är trött som få, egentligen.
Hoppas att katten och hunden slutar upp att jaga varandra runt ett i natt så att jag slipper vakna och jaga bort dem från varandra för att kunna somna om!

Imorgon, skogen med alla ungar.
Ja visst, jätte kul...men inte imorgon. Suck!

1 kommentar:

  1. När man minst anar brukar jobb dyka upp. För vem kan egentligen låta bli att anställa en stjärna som du? :) Det viktiga är att du trivs!!!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...