lördag 7 juni 2008

Lördag

Goddag!
Det är lördag, svärfar är på väg hit.
Jag åt pizza i går, fy fan vad dumt!
Idag försöker vi förberedda hjärnan på att ha sex på klockslag.
Fan vad hemskt egentligen. Men det får väl vara värt det! Om vi bara får en liten bebis till!
Men man känner sig inte ett dugg spontan och sexlust fylld.
Men, tur jag har en uber sexig karl som jag ska ha mina ögon på hela dagen för att komma igång!

Skönt att vakna upp till en nystädad lägenhet. Det är fint här, ja så fint som det går att få det!

Pratar med en vännina som skall ha barn i Januari. Hon pratar precis om allt det där jag själv pratade om när vi väntade vår pojk. Jag ger råd... Det känns lustigt att ge råd... För nästa graviditet kommer allt det där som jag säger nu inte gälla mig. Jag kommer vara dubbelt upp orolig och nervös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...