söndag 22 juni 2008

Planerna

Har faktiskt några planer inför sommaren och livet:

Nästa helg då kommer Anna *längtar*. Vi ska ha picnic i rosa peruker och blåsa såpbubblor i solen! Vi ska vara så där jätte fjantiga och barnsliga som bara vi kan!

V27 Har semester. Då börjar min GI diet. Hård träning hela veckan!

JULI Min älskade systerson kommer att vara här ett par dagar. Åh, det skall bli så kul vi ska hitta på en massa skoj! Sedan åker jag med honom ner, fyraåringen för att fira hans syster som blir ett denna månad. Sedan kanske jag stannar kvar där ett tag, resten av sommaren kanske?!

Livet: Självklart är plan nummer ett att bli gravid och få hem en levande bebis till vår familj, det finns väl ingen som har missat det?! Gifta mig, såklart!
Men sen då? Jo jag hoppas på jobbet jag sökt. Hoppas bli fast anställd och när jag är det så ska jag börja studera till specialpedagog på Distans. Avsätta en hel dag i veckan för detta ändamål.
Och man kan ju hoppas att det går vägen för det måste det ju!
Inom tre år skall jag och sambon köpa en egen bostad, gärna med en uteplats eller ännu bättre en mindre trädgård. Det behöver ej vara ett hus men jag vill kunna lägga mig i grästet och ha en gunga till barnet precis utanför fönstret!

Detta mina vänner är mina planer och jag ska sikta högt, jag skall klara av varje moment steg för steg!
Jag borde ju lyckas, för hur många mer än mig har en alldeles egen ängel som ser efter en?
*****************
Jag har även en plan för idag!
Städa och tvätta.
Dammsuga, torka golv, tvätta mattor.
Och sist men inte minst ta en långpromenad med min kära hund!

Jag har alltid sagt att planer är till för att brytas, men det gäller inte denna gång!

Klicka på länken.
Kan man bli annat än varm i hjärtat?
http://toxicfactory.com/christian-the-lion-1321.php

1 kommentar:

  1. Ska bli apkul att träffa dig i helgen vännen! btw...jag skrev visst fel på länken i mitt blogginlägg...det ska vara http://www.goodstore.se och inget annat;)

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...