torsdag 12 juni 2008

Selma!

Spelar just nu lite poker, selman, tunering.

Jag har fortfarande ont i mitt huvud. Hoppas det ger med sig till imorgon då jag har viktigare saker än att ligga hemma att göra.

Jag har bitit av mig varenda nagel. Suck!
jag som var så duktig och hade sparat ut.
Men nu är de korta och jag har ont i fingrarna av allt bitande.
Det är så trist för mina naglar är inte vackra när de är långa, och inte vackra just nu.
Måste hitta ett mellanting som passar mig.
Varför biter man på naglarna?
Jag vet inte men jag antar att det bara är en dålig vana, som med att röka. Man är van att ha ciggen där i munnen, det är mer vanan än nikotinet.

Jag hoppas på att få sluta röka av en bra anledning! När jag plussar nästa gång slänger jag ciggen för gott.
Jag rökte ju vid min tidigare graviditet. Inte mycket, men något!
Detta var ju inte anledningen till att min pojk dog, men mitt samvete har inte varit rent.
Vill inte uppleva den skuldbelagda delen av sorgen om det nu MOT allförmodan händer något med nästa bebis!

Jag hoppas mer än jag borde på att plussa den 23e. Hoppas, hoppas. Jag tror jag kommer bli vädligt nedslagen i sinnet om det ej har tagit sig, åh, jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...