fredag 27 juni 2008

Sista dagen med början för någotning nytt!

Idag arbetade jag sista dagen på arbetet där jag hatat att vara.
Jag är "fri" nu, men stackars barn vad de missar mycket genom att behöva vara i den där miljön.
Det känns underbart att ha slutat, att veta att jag aldrig mer behöver gå dit.
Men OJ vad det skar i hjärtat när jag kramade barnen farväl...när några av dem inte ville släppa taget om mig... Det gjorde ont.

Men som rubriken lyder, början på någonting nytt det är vad det är!
Imorgon kommer världens sötaste Anna hit. Mys!
Söndag beger vi oss till Örebro och hämtar hem vår lilla valp. (tvååriga "stora" hunden här hemma kommer bli super nöjd!)
Och på Måndag så är det GI som gäller.
I Augusti, då jag börjar mitt nya jobb skall batterierna vara återhämtade och kilona borta!

Nu poker

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...