torsdag 3 juli 2008

19mm

19 mm var mitt äggs storlek, detta betyder att det är den största foliken som min läkare har hittat på mig. Det är BRA!
Tog hormon sprutan nyss, om 36 timmar har jag med andra ord ägglossning!
Hoppas, hoppas,hoppas.

Det är riktigt varmt ute och jag önskar jag låg på en strand någonstans och solade. Men utan bil tar man sig INGENSTANS! Önskar körkortet var gratis, eller i vart fall inte så förbaskat dyrt. Då hade jag löst det problemet direkt!
Men på tal om värmen och stränder så hade jag väl i vilket fall ändå fått åka själv, har ju en sambo som avskyr allt som har med solen att göra!

Nu skall jag gå och gosa med mina djur!

1 kommentar:

  1. Låter som ett bra besked vännen:)

    Åh...ni får komma ned hit snart...så kan vi ligga och sola vid sjön som är i närheten...dit behöver man ingen bil!

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...