tisdag 8 juli 2008

Godmorgon Sverige

Godmorgon Världen
...Eller ja Sverige
Södertälje
Knappt dit räcker min vidd

Idag är en sån där dag då jag vill få saker gjorda, diska, städa,tvätta, motionera.
Visst läter det bra?
Det hade det varit om jag varit säker på att jag sen gjorde dessa saker. men det är jag inte så säker på!
Jag brukar känna så här och ändå blir ingenting gjort.
Jag tror jag skulle vilja åka på en räkmacka ibland, som tillexempel med motionen och vikten.
Tänk om jag bara kunde gå ner i vikt och sen tjosan behålla den och hej hoppsan må svin bra med mig själv.
Troligtvis händer detta INTE.

1 November skall det vara återträff för oss i nian -98
Tio år sen sist!
Åh jag får ångest, panik, lätt till skrik när jag tänker på det.
Jag känner mig fet, misslyckad och helt i obalans för en sån grej.
Så jag tänkte mig så här...
Om jag går ner, jobbar mig neråt fram tills den dagen jag plussar och sen inte svullar den dagen en ny graviditet kommer igång. Då lär jag ju vara helt okej i kroppen.
Jag måste dock se till att vara gravid innan...
Annars kolar jag...
Åh, alla dessa tankar, känslor, prestationsångest attacker (som jag faktikst aldrig tidigare har haft) bara avslöser varandra.
Ibland vill jag inte vara med mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...