onsdag 23 juli 2008

Hemma!

Jag kom hem igår, försenad som alltid när man åker tåg här i Sverige.
Men som tur var hade svärfar vägarna förbi och kom och plockade upp mig så det tog ej lång tid tills jag väl var hemma.

På kanal fem går just nu en favorit serie som jag ej sett sedan några år tillbaka, Queer as folk. Me love!
Hela säsong ett går nu på prideveckan, härligt!

Jag är en aning nykär i min älskling, ville bara skriva det! Åh vad jag älskar honom.
När jag var nere i småland så fyllde Alva ett år, på morgonen innan vi gick upp för att sjunga för henne så kunde jag ej hålla tårarna tillbaka.
Ett år... ettårskalas med släkt och vänner.
Något Noel aldrig får uppleva och det känns så fruktansvärt tragiskt.
Jag saknar honom och nu är det bara tre månader ca kvar tills dagen för ett år sedan då han lämnade oss.
Jag är rädd för den dagen!

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...