söndag 13 juli 2008

Imorgon drar jag

Jag drar till Småland imorgon.
Över en dag, Tisdag eftermiddag är jag tillbaka hemma igen!
Jag skall till min syster, hämta min systerson sen åker vi tillsammans hem till mig.
Här skall han sedan vara tills på Lördag då jag åker med honom tillbaka till Smålands mörka skogar!
Det skall bli så kul att ha honom här min lilla stjärna!

Fullspäckad vecka med massa mys och en hel del saker att hitta på!

Nu ska jag fortsätta titta på min älskling som plockar och röjer här hemma.

1 kommentar:

  1. Så klart att jag vet att du finns där oavsett, liksom jag alltid kommer att finnas där för dig oavsett.

    Jag hoppas du har en fin vecka med din systerson...lite avis är jag allt...skulle också vilja ha en systerson man kan skämma bort:)

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...