söndag 27 juli 2008

Oueer as folk

Queer as folk
Heter den serie som jag älskade och älskar. På repris i svensk tv och jag suger i mig vartenda avsnitt som en mygga suger blod, eller en fluga käkar skit!
I L<3ve It.

Jag tappar stinget, eller rättare sagt jag har tappat stinget. Jag märkte det igår när jag var ute med en av mina nyaste kompisar. Hon är tjugo, lika ung som min lillebror.
Nåväl vi var ute och jag blev så där "galen".
Jag är 26, jag skall nog ej vara fylle galen längre.
Man är ju inte pur ung längre.
Alla såg likadana ut på krogen.
Alla var mellan 18-22 (trots att det var 20 årsgräns).
Jag kände mig inte hemma där överhuvudtaget.
Jag får börja hänga på gammel-hak snart.
Logdans!
Jag kände mig gammal igår!

Jag saknar min ängel.
Jättemycket!
Mamma saknar dig Noel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...