fredag 15 augusti 2008

En vecka har gått...

Nu är det en vecka sedan jag bloggade.
Har inte haft lust.
Ork.

Jag har arbetat en vecka på mitt nya arbeta.
Jag kommer nog trivas som fisken i vattnet när inskolningar och allt är färdigt.
Jag trivs nu och har en bra magkänsla.

Ingen bebis denna månad heller.
Mensen spökar utan pergotime som de förgående 16 åren...
TVÅ regelbundna menscyklar har jag haft.
Med hjälp av hormoner...
Jag hoppades ju lite ändå på denna månad men nej.
Det gör ont i hjärtat för inte lär vi kunna ge Noel ett syskon i ett års present.
Vi har nu bara ett försök till på oss för att hinna..
SUCK

Josefin har blivit moster (igen kan man väl säga, hon är ju MIN syster genom allt)
Dramatiskt.
Oroligt.
Men pojken mår numera bra.
Men oj vad orolig jag har varit.
Önskar jag kunde vara där för Josefin nu/då.
Min lilla gummsa!

Nytt liv nästa vecka.
Valpkurs.
Hundschema.
Och egen träning.

1 kommentar:

  1. Låter underbart att du verkar trivas på det nya jobbet!

    Trist med mensen, men jag håller tummar och tår för er vännen. Vem vet, det kanske blir en vacker julklapp istället?

    *KRAM*

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...