söndag 3 augusti 2008

Lite generellt sådär

Idag är det Söndag och en vecka kvar till jag börjar mitt nya jobb!
Jag är nervös, samtidigt som det skall bli mycket roligt! Sex veckors ledighet är snart slut!

Noels ettårsdag närmar sig med stormsteg. Det gör mig rädd, ger mig kalla kårar och får en liten del ångest inom mig att sippra ut.
Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt samtidgt som jag vill ha den "överstökad".
Vi har valt att dela hans ettårsdag med nära och kära.
Jag har bjudit hem en del att äta jordgubbstårta och dricka kaffe/saft med oss.
Alla har tackat och vill jätte gärna komma.
Vilka underbara människor vi har runt oss!

Jag önskar att jag fick vara gravid på Noels dag, det känns på något sätt som om det kommer att kännas lättare då...lite mer hoppfullt!

Idag träffade jag Jossan, vi skulle hämta min mobil på reperation. Men tji fick jag... Jag fick en helt ny mobil, en annan model så nu är jag nöjd!
Sedan drack vi en latte och gav oss senare iväg på en tur inne i ikea.
Jag köpte en badrumsmatta och lite husgeråd. Tråkigt värre men behövligt!
Sedan gav min lilla underbara vän mig en påse fylld med godsaker.
Hudvårdprodukter värda 1000 spänn!
Dermatologica, me love!

Imorgon skall Älskling jobba natt igen, vill inte!
Vill ha han hemma så att jag kan få somna på hans arm, det är där jag somnar bäst!
Min lilla underbara man (som då och då inte är så underbar, men man kan ju inte få allt ;)

19 Augusti börjar valpkursen. Skall bli skoj!
1 September är deadlinen för att börja träna mig själv. Ska bli skönt!

NU skall jag återgå till soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...