tisdag 5 augusti 2008

Storm

Det är storm ute...bokstavligt talat.
Känns som en höstdag, det blåser, regnar och piskar i ansiktet.
Skönt.
Värmen höll på att ta knäcken på mig.
Vidrigt.
Jag behöver ju springa ut med jämna mellanrum och jag blir BLÖT.

Igår ringde en av mina småsystrar och talade om för mig att hon satt på tåget hitåt. Hon hoppades på att jag var hemma och hade tid för henne.
Visst, självklart, mina syskon är alltid välkomna hit.

Älskling arbetar denna vecka och jag anser att det är så förbannat trist när han gör det. Jag saknar honom då, jättemycket. Oavsett om vi myst en massa eller inte så är det svin trist när han går på sitt pass.

Jossan fyller 26 idag. Grattis, grattis!

Mat? Ja borde väl äta något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...