måndag 15 september 2008

Jag tycker inte om...


...Att livet är så fruktansvärt orättvist.

...Att Noel inte finns hos oss.

...Att jag ALDRIG blir gravid.

...Att människor är så förbannat egoistiska i sitt tänkande och agerande

...Att tvivla på mitt yrkesval.

...Att bo långt ifrån de jag helst av allt skulle vilja ha nära.

...Att hosta så att jag nästan pinkar ner mig.

...Att blöda trots att jag ej har min vecka.

...Att sakna passionen.

...Skriva såna här listor, jag inser då hur mycket som inte stämmer i mitt liv. Just nu!

********************

Livet går vidare säger dem.
Men mitt liv blir aldrig mer detsamma.
Jag saknar dig min älskade son.
Och jag längtar efter ett syskon till dig.
Åh Gud det gör så ont att mitt hjärta blöder.
Fan!

2 kommentarer:

  1. Saknad är en fruktansvärd känsla. Jag tror stenhårt på att den är din tur nu att få de där rosenbladen livet ska ge och inte taggarna. När tvivlet är som störst, så säger en del att det är då lösningen kommer neddimpande. Du är en stjärna och är guld värd. Glöm alldrig det!

    SvaraRadera
  2. Många kramar till dig idag! Finns nog inget som tröstar dig i all sorg just nu, och kanske ska man inte det heller? Jag tror man måste få lov att ha riktigt svarta sorgdagar emellanåt!
    Fastna inte bara...

    Kram igen!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...