söndag 28 september 2008

Om att tvivla

Om att tvivla på sig själv är den värsta känslan som finns?
Jag har tyvärr svaret på det...
Nej men ändå en väldigt väldigt jobbig och slitande känsla.
Jag tvivlar på mig själv varje dag!
Jag tvivlar på om jag orkar.
Jag tvivlar på om jag säger rätt saker.
Jag tvivlar på om han älskar mig ännu.
Jag tvivlar om vänners ord.
Jag tvivlar på framtiden i mellanåt.

Vi kan prata i evigheter om saker som känns jobbigt i slutändan är det bara ord ändå.
Jag kan tänka på att lämna och inte se mig om men in i det sista så är det bara tankar.
Jag vill ju orka, vill ju fortsätta.
Jag är nog bara rädd för att våra olikheter i slutändan kommer slita oss sönder och samman,
Och jag vill inte!

Två helger kvar till Noels ettårsdag.
Vi är inte enade pappa och jag.
Vi står inte hand i hand och rider stormen ut just nu.
Noel min ängel.
Snart ett år sedan du försvann.
Åh, jag älskar dig.

1 kommentar:

  1. Vill skicka dig en stor varm kram! Tänker på dig ofta, önskar jag kunde underlätta lite för dig! finns här om du behöver prata!

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...