onsdag 3 september 2008

Uppdatering!

Okej här följer en liten uppdatering av vad som föresegår här egentligen:

Jobbet:
Jobbet funkar bra. Har dock kommit underfull med en sak, förskola, med mindre barn är inte där jag vill tillbringa resten av mitt liv.
Jag tänker studera, inte just nu men jag hoppas till nästa år!
Socialpedagog är det jag vill bli!

Kärleken:
Den går också fint.
Visst finns det dagar då jag funderar, men vem gör inte det? Alla gör det har jag och min vän kommit underfull med!

Djuren:
Går valpkurs nu ju och på Lördag är det privatträning med stora vovven.
Sambon och jag skall dit, vi måste få bukt med dessa problem som finns hos henne.
Älskar min lilla pärla men det blir för mycket för mig att klara av.

Bebis:
Läkaren imorgon och ultraljud. SUCK!
Känns som om det bara är samma sak, hela tiden!
Önskar det kunde ta sig denna månad.
Vill så gärna,jag vill jag vill!

Saknad:
Jag saknar min Noel. Oerhört mycket!
5 veckor kvar till min förstfödda sons ettårsdag. Gud så orättvist det känns att behöva fira den i minneslunden, utan han hos oss.
Det gör ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...