lördag 25 oktober 2008

En okey Lördag

Idag är det en ok lördag.
Jag började dagen med att ta ut Kaspian en timme, kände hur vikten dalade =)
Stötte på en vän som var ute med sin hund och vi bestämde oss för att åka till hennes nya lägenhet och jag hjälpte henne att forsla bort kartonger.
Sedan åkte vi ner på stan och hon bjöd på en latte.
Sen var det överskottbolaget som hägrade, hon skulle köpa schampo and stof like that.
Väl där kollade jag på soffan Rickard berättade om, den jag var lite skeptisk till. Soffa på ÖB?
Men oj, exakt en sådan jag vill ha.
5000 kronor mindre kostar den än den jag tänkt köpa.
Jippie, vi som inte ville köpa en för dyr innan hundarna slutat LEKA i soffan.
På måndag skall syster och älskling åka och köpa den.
Ta hem den så när jag kommer från jobbet har vi en ny fräsch soffa.
HÄRLIGT!
Passar på att köpa fotöljen också.
Blir fotfarande 4000 kronor mindre i pengar.

Snart är det dags för ullared också.
Shoppa!
Skall bli kul, roligt att genomföra trippen med världens bästa Jossan också.
Tar guldkortet med mig. Eller rättare sagt Rickards kort. Muuuhhhaa.

Nu skall jag gå på toa, äta något och sedan skall jag softa lite.
Min viktnedgång håller i sig.
Inte ätit något onyttigt!
Jippe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...