måndag 20 oktober 2008

God Dag

Idag har det varit en relativt bra dag.
Jag hann portfolia klart på jobbet!
Jag fick gå 45 min tidigare idag!
Jag har fått massor av pussar av sambon!
Jag fick en gåva av en kär vän, ett änglaspel som nu står på Noels hylla och lyser samt snurrar runt.

Dessutom... har jag ätit totalt fucking nyttigt hela dagen.
Jag känner mig super duktig!
Fast en dag är bara EN dag, vi får se hur det går imorgon.
men det MÅSTE gå.
10 kg minus till jul är målet, det bara måste bli så.
Just nu både ser jag ut och känner mig som en flodhäst!

Jag funderar på ett glas te.
Jag känner mig frusen.
Det är verkligen superduper kallt här inne.

Fatta att det bara är två månader och fyra dagar kvar till julafton.
Helt sjukt.
Tiden bara går och går och går.

Jag har beslutat att ha ett levande barn här hemma nästa år.
Det blir så, jag måste tro det.
Våga tro.
Måste tro!

Jag saknar Noel idag, ja som alla andra dagar.
Imorgon skickas en önskan om att få Noel registrerad i vår familjebild.
Det skickas till skatteverket och innebär lätt och slätt att Noel inte försvinner ur systemet utan finns att läsa om när man kollar vår familjebild.
Hur många barn vi än får senare i livet står alltid Noel som vår förstfödde.
Jag tror en sten lättar ur bröstet när han är reggad där.
Detta är något jag gått och tänkt på länge!

Mamma älskar dig lille pojk!

1 kommentar:

  1. Fan vad duktig du är:) Men jag tycker nog allt du får ta en "synd" helg här så snart som möjligt. Tycker det även låter bra att ni skickar in er önskan, för jag menar, Noel tillhör ju eran familj oavsett...sådant borde gå automatiskt kan man tycka.

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...