lördag 18 oktober 2008

Lördag

Ligger fotfarande kvar i sängen.
Har varit uppe.
Har varit ute med lilla hunden.
Men här ligger jag och surfar runt lite.
Sambon som jobbat i natt ligger bredvid.
Får ha honom hemma inatt, han skall sjukskriva sig.
Nice!
Får man bli glad när någon skolkar?
Jag blir det!

Igår satt jag uppe till sena timmen och spelade spel med Josefin.
Drack några glas vin och bara var.
Jisses vad ont i knogarna jag har efter det...
*skrattar högt*

Känner mig så sliten i kroppen!
Usch och fy vad jag avskyr den känslan.

Skickat ett mail till mig mor och skrivit vad jag känner ang att hon ej dök upp eller ringde på Noels ettårsdag. Hon har ej svarat. Får se om hon behagar göra det...men nu vet hon vart jag står ändå.

Nej nu skall jag gosa ner mig under darlings täcke här...

1 kommentar:

  1. Låter som en rätt så skön start på lördagen :-) Har du masat dig upp ur sängen nu??? ;-)

    Ha en fortsatt skön helg!!

    Angående ditt inlägg hos mig, bm avrådde igångsättning :-( hon tyckte att förlossningen borde få komma igång själv eller snitt! Jag kan inte bestämma mig. Just nu lutar det åt snittet.

    Kramar!!!!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...