tisdag 7 oktober 2008

Ångest?

Mår illa.
Är hemma från jobbet.
Min underbara kollega tycker jag skall vara hemme hela veckan.
Har ångest.
Noels ettårsdag på Lördag.
Så ja, jag är hemma i "magsjuka" hela veckan.

Det känns tufft just nu.
Men ändå känner jag mig väldigt harmonsik.
Har hittat helium ballonger.
Det gjorde mig glad!

Min kära vän Pia, mamma till ängeln Livia ligger på förlossningen och har blivit igångsatt.
Liam tittar snart ut och jag längtar till då hon hör av sig för att säga att allting är klart!
Pia är en av de mest viktiga i mitt liv.
Livia likaså! Jag slår vad om att hon och Noel ler åt tanken att Liam snart kommer till jordelivet.
Våra små änglar!

Nu ska jag kolla på glamour.
Bara för att få skratta lite åt deras underbart braiga skådespeleri.
Not.

1 kommentar:

  1. Tänker på dig vännen. Ångest är en elak sak, hoppas att du känner dig något bättre idag. KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...