söndag 9 november 2008

Fars dag

Det är andra fars dag där Rick får fira dagen utan sin son här på jorden.
Med presenter som jag inhandlat från mig och vår Ängel.
Detta år fick han två tröjor, oasis nya skiva och ett par långkalsonger med älgar på!
Jag tände även ljus i minneslunden, tände även ett ljus för lilla Livia.

Det gör ont att behöva fira såna dagar utan att ha lille Noel här bredvid oss.

Pappa, pappa
Känner du mig.
Jag svävar omkring här just ovanför dig.
Pappa, pappa
Min stora förebild och vän.
Jag sänder dig stjärnströssel, igen och igen.
Pappa, pappa
Jag önskar du kunde se mig nu
När jag kramar och kramar om dig lilla du.
Pappa
Idag är din egna dag
Vi firar att vi älskar dig, mamma och jag.
Mamma ger dig kyssen och paket
Och jag åker runt på min moln-raket.
Pappa, pappa
Jag älskar dig så
Titta upp mot stjärnorna, jag vinkar åt dig då.

4 kommentarer:

  1. Vackert skrivet vännen. Tänker på er idag.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker dikt vännen! hoppas ni har en fin dag. Tänk att det är andra fars dag, redan... Så overkligt...

    Tänker på dig, stor kram!

    SvaraRadera
  3. Så vacker så vackert. Sänder en tanke och en gigantisk varm kram till Er idag. Min sambo har varit ute idag på våra barns grav och tänt ljus och satt blommor.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Dikten är såååå fin!
    Kram från Rebecca

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...