torsdag 27 november 2008

Lillebror!

Jag älskar dig lillebror, så mycket.
Fick besked om att lillebror nr 2 av 4a skall till läkaren på Måndag.
Han har hittat knölar på exakt samma ställe på halsen som pappa har (Pappa har ju cancer).
Det skall inte vara ärftligt!
Men tänk om det ändå är så att lillebror, 18 år (som inte skall behöva tänka på såna här saker) har fått cancer, precis som vår pappa?!
Jag klarar knappt av att tänka tanken.
Jag skulle inte orka.
Fan!

Det blir till att vänta på besked, precis som vi gjorde då pappa kollade sina knölar.
Väntan.
Den värsta tiden av dem alla.
Jag skulle inte orka om han var/är sjuk.
Min älskade lilla lilla bror.
Älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Väntan är hemsk när man inväntar besked, speciellt när det finns risk om besked som kan få allt att rasa.

    Hoppas att beskedet blir ett bra besked. Tänker på dig vännen.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nej fy vad hemskt! :-( Varför ska världen vara så orättvis! :-( Hoppas det visar sig att det inte är nåt farligt!
    Kram från Rebecca

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...