onsdag 5 november 2008

Onsdag

Idag är det Onsdag den 5/11.
En dag att skriva in i kalendern.
Idag var jag nämligen inne i sthlm för första gången helt själv strosade jag runt i affärena och jag njöt...
Jag hittade dessutom två par skor. TVÅ.
Jag som inte ens brukar hitta ett par!
Det ni.

Igår fyllde världens finaste Anna år.
Hon har blivit stor nu=)
Jag kunde ju inte ringa, vad jag förstått så funkar ej hennes mobil.
Suck.
Och ingen adress för att skicka present har jag heller.
Men suck då!
Hoppas hon snart tittar in på msn så jag får cyber krama henne lite!

I helgen kommer syster plus sambo plus två systerbarn
PLUS en familj till...
Full rulle.
men jag saknar ju mina två små älsklingar så mycket att det går så bra så!

Nu är det GREYS
Så...stör ej=)

2 kommentarer:

  1. vadå världens finaste anna?? Jag sitter ju här och fyller år i mars! hahahahaaaaaa puss bad ass

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som går på stan själv:) Btw...jag ser alltid till att vara oanträffbar när jag vill "glömma av" att jag fyller gammal ;)

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...