tisdag 18 november 2008

Tisdag

Idag var jag på jobbet.
Kom 45 minuter sent, hel stopp i trafiken, strömlöst på Sthlm C inga pendeltåg kunde åka...
Surt.

Jag önskar jag fick kura ihop mig i sängen NU.
Men hundarna måste ha mat om en stund samt få gå ut och kissa.
Usch känner mig som världens sämsta hundägare...
Vet inte om det är ca 2 veckor sedan som de fick en långpromenad...
Bara ut och kissa, inget mer.
OKEEEEJ det beror på att de båda haft kennelhosta och inte ska göra något ansträngande men det känns i hjärtat ändå.
Men nu verkar de friska och imorgon skall jag ta dem på en riktig långis efter jobbet.

Kollar på jakttv, fan vad hemskt jag anser att det är.

Hej då

1 kommentar:

  1. Jakttv är skit!

    För övrigt så tycker jag att det låter bra att era vovvar börjar krya på sig. Föresten? Fika snart? Han inte fråga på Msn härom dagen, Msn skrället fungerar inte alls här för tillfället.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...