onsdag 12 november 2008

Värsta humöret

Idag är ingen super dag
Jag känner mig jätte ledsen
Jag ser människor från tråden på FL som plussar till höger och vänster och visst sjutton blir jag jätteglad för deras skull. De förtjänar det och so on.
Men ändå, just idag bränner tårarna bakom ögonlocket.
Varför måste jag ha så svårt att bli gravid?
Vi har försökt i ett år nu.
ETT ÅR!
Imorgon börjar jag med sprutorna.
Om det inte tar sig då? Denna månad?
Orkar jag bästa månad då?
All min positivitet är som bort blåst.
Jag är super ledsen i hjärtat.
Jag saknar Noel
Kommer alltid sakna honom
Jag får inte han tillbaka, jag vet men tänk om det i alla fall kunde vara lätt att få till ett syskon.
Inte.
Kämpa, fan det är en ständig kamp.
Jag vill gråta.
Skall lägga mig i sängen och göra detta
Imorgon första sprutan.
HJÄLP
Jag är rädd och nervös...

3 kommentarer:

Skicka en tanke eller två...