lördag 20 december 2008

Jag log av hela hjärtat.
Log med hopp och framtiden.
Vi gick igenom lyckoruset hand i hand.

Så flög våra drömmar sin kos.
Med vita vingar lyfte han upp mot himlen.
Vår son var död!
Sorgen var total och tårarna brände i härtat.
Du höll om mig, jag tog din hand i min.
Våra drömmar var krossade.

Så tog vi ett steg i rätt riktning och vågade tro igen.
Med en skyddsängel vid våran sida.
Tillsammans med hopp om framtiden.

Så brast det.
Allt.
Kärleken.
Alla starka band.
De brast!

Jag går ensam längs vägen med tårar som rinner.
Orken har tagit slut.
Din famn finns inte längre runt mig.

Jag som trodde vår kärlek klarade allt...

5 kommentarer:

  1. Tänker på dig och skickar många kramar.
    -Ayla FL

    SvaraRadera
  2. Finns på mailen -det hoppas jag att du vet...

    mammamelissa@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Kramar i mängder till dig, kära vän!

    SvaraRadera
  4. // Från Rebecca

    (glömde ju skriva att föregående kommentar var från mig ;-))

    SvaraRadera
  5. *kram* Vännen, tänker på dig. Min mobil har fått liv igen, samma nr som förut. Bara att ringa närsom på dygnet om du behöver prata.

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...