fredag 19 december 2008

Komplicerat förhållande

...Så ändrades status förhållandet till "Komplicerat förhållande" på facebook.
Men det är ändå ett förhållande och det är med honom.
Men det skar i hjärtat!
Åh dessa små saker, det är dom som gör ondt i hjärtat.

Jag har ont i magen hela tiden och funderar inom mig mest hela tiden oavsett vad jag gör.
Förra julen skulle vi varit höggravida och jag skulle ha suttit som en padda i soffan.
Det blev inte så.
Då var vi i fullständig sorg!
Detta året skulle vi göra så gott vi kunde, bara vara vi två, fira vår son i minneslunden, äta gott och sedan bege oss till ett par goa vänner.
Det blev inte så.
Och jag är trött på att mina planer skrotas hela jävla tiden.
Så innerligt trött!
Försöker hitta små sakerna att glädjas åt.
Men det är grymt svårt.

Men tack och lov för vännerna och familjen.
För stunden hjälper en go kram från lilla systersonen eller ett leende från min älskade systerdotter!
Åh jag älskar dem!

Snart kommer syster hem och vi skall in till stan.

/A

1 kommentar:

  1. Ååå vilket skit du går igenom nu! Jag tänker på dig och hoppas att det blir en någorlunda OK jul ändå...

    Många kramar!!!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...