fredag 5 december 2008

...Som ett slag i magen

Imorgon har jag ägglossning.
"Bättre odds än så här kan ni ej ha" sa läkaren och log.
Men vi kan ha bättre odds än så här.
Allting skulle kunna vara bättre.
Han skulle kunna vilja vara med mig, älska mig och gifta sig med mig, skaffa barn med mig.
Ja allt det som han ville för mindre än en vecka sedan.

Som ett slag i magen.
Jag har ont i själen och sorgen smyger sig på i och med detta jobbiga.
Jag saknar vår pojk,
Om han fanns hos oss hade han velat stanna.

2 kommentarer:

  1. Du vet vart jag finns om du behöver ett bollplank vännen, oavsett tid på dygnet.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Önskar så att livet var enklare för oss alla... Håller tummarna för att allt löser sig snart för dig.
    Kram från Ayla FL

    ps ljuset du frågade om i min blogg köpte jag i en vanlig blombutik vid kyrkogården.ds

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...