lördag 13 december 2008

Upps

Jag mår inte speciellt dåligt.
Inte så där som jag gjorde för ett år sedan.
Men jag mår givetvis inte bra.
Jag bara orkar inte "gå ner mig" igen.
Jag måste stå rakt upp och ner med benen och fötter på jorden.
Jag bara måste.

Idag var jag och Matilda och handlade lite och så givetvis en latte.
När jag kom hem ja då *upps* och censur och allt sånt!
Sedan lagade jag mat och vi satt och pratade lite jag och R.
Efter att han gått till jobbet städade jag undan lite. Inte allt. orkade inte mer än det jag gjorde.
Jag pyntade Noels "gran" och gosedjur och lykta som skall ställas i minneslunden på julafton.
Jag kommer ej ställa ner dem utan det gör R.
Jag åker till syster över jul, åker den 18e och kommer hem 26e.
Skall bli skönt att få komma bort!
Känns dock jobbigt att ej gå till minneslunden på julafton men jag vet ju som sagt att R gör det och jag skall gå och tända ett ljus för Noel i minneslunden där min syster bor.
Sedan funderar jag på att ha med den första minnesljusstaken jag köpte och tända det där vi är på julafton.

Min lille pojk, andra året som vi får fira jul utan dig.
Älskad och saknad som fasiken.
Suck.

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...