tisdag 20 januari 2009

Aptrött

Det har varit en bra dag på jobbet...ja man bortser från det barn som vi har resurs för.
SHIT vad han har haft en dålig dag!
Vilket gjort mig på dåligt humör.
Okej om det bara gick ut över honom själv, men när det är utåtagerande ting gentemot de andra barnen då blir det frustrerande.
Man försöker vara pedagogisk, man försöker vara sansad men när man befarar ett annat livs hälsa då är jag inte padagog, då är jag människa.
Tänk om denna annars så underbara kille fick ha resurs HELA den tid han är på förskola vad mycket bättre det hade varit för gruppen, för oss personal och FRAMFÖRALLT för honom själv.
Hatar att allt styrs av pengar!

Jag har vart så duktig med motionen och maten idag.
men nu är jag aptrött och bara måste logga av för att sova lite.
Först ut med hunden sen bädda ner sig!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...