onsdag 28 januari 2009

Fastän jag inte vill

Jag är inte direkt sugen på att blogga.
Brukar inte skriva då.
Men idag MÅSTE jag. Något inom mig säger, skriker SKRIV!
SKRIV!

Jag har så mycket som vill ut.
Som att jag känner mig förälskad.
På riktigt.
INTE kär.
Det är två olika saker för mig.
Men jag blir så varm i mitt hjärta när jag är med han att hela mitt hjärta brinner.
Jag vill skrika TACK för det han får mig att känna men istället sitter jag tyst bredvid och rör hans ben med ett lillfinger.
Han ser på mig och ger mig den blick som bara han kan ge mig.
Och jag faller lite lägre neråt.
Ner i förälskelse hålet.
Och jag älskar att falla, jag hoppas dock att han står redo att fånga mig när jag slår i botten.
Pst dessutom skall vi ut tillsammans, bara han och jag på alla hjärtans dag
Han och jag...kommer bli så mysigt. Efter middagen blir det att möta upp fyra andra människor. Så skoj.

Nog om detta!

Pappa har fått nytt jobb. Han var så glad när han ringde.
Glad för hans skull.

LÄGENHET
Vart finns en lägenhet till mig?
Hatar att allt styrs av pengar och ekonomi...
Hatar det!
Behöver få vara min egen, bo själv, bjuda hem vem jag vill och när jag vill.
ÅH hatar att det ej finns något att få tag i!

Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...