söndag 18 januari 2009

Gårdagen och dagen som bli

Gårdagen bjöd på många händelser som egentligen inte alla är STORA händelser.
Men mitt besök på sjukhuset var stort för mig.
Mitt sällskap igår var stort och gjorde mig så där mysigt varm i hjärtat.
Varm i hjärtat på RIKTIGT.
På ALLVAR.
Jag är kan man säga på väg mot en ny dimension.
Eller rättare sagt vi!

Jag håller på att göra stor kok med lite smalare mat.
Skall strax börja göra det tredje.
Känner mig jätte duktig!
När jag är klar skall jag ta en promenad till minneslunden och tända ett ljus eller två.
Promenaden dit är lång faktikst!

Igår fick jag beröm för att min röv blivit mer formad, mindre.
Den börjar faktiskt bli mindre, eller rättare sagt den ÄR mindre.
Älskar när man ser resultat!

Resultat har jag sett i ännu mer än bara vikten och det känns så himla...
Så himla Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...