söndag 11 januari 2009

Söndag

Idag är det söndag och imorgon är det dags för mitt totalt nya leverne.
Det är då det är dags att starta om på ny kula.
Jag och Tilda skall börja träna, vi har satt upp ett sk schema, mätt och och vägt in mig.
Här kan du följa min väg till mitt nya jag. (Eller rättare sagt mitt gamla jag)
http://a-sisterincrime.blogspot.com/

Idag har jag varit hos Tilda och tvättat.
Vi känner oss då och då som om vi är gifta, men vad gör det om hundra år.

Vi har även pratat en massa, som vanligt!
Man känner sig som en ny människa när vi har rett ut en del känslor som snurrar runt i huvudet.
Idag har jag även berättat en av de stora hemlisarna jag har, oj vad vi fnissade!

Imorgon är det dags att jobba.
Jag skulle så vilja att helgerna var längre, skulle behöva det.
Tror alla skulle behöva det.
Vem kom på det briljanta med att ha en arbetsvecka på fem dagar?
Det kan man fråga sig!

Nu skall jag surfa runt lite och prata skit med folk på msn.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...