lördag 10 januari 2009

WORD

Jag har en människa i mitt liv.
Hon heter Tilda.
Men för mig heter hon inte så.
Hon heter "Sister in crime".
För det är hon.
My sister in crime!

Vi pratar varje dag till den grad att folk börjat undra lite.
Vad har de för relation?
Hennes sambo börjar väl tröttna lite, men det kan han ha.
Min fling kanske också tröttnar en dag.
Men skyll er själva, om ni gav oss mer av er tid hade vi inte behövt ge oss själva till varandra. ( Eller?)

Idag diskuterade vi min nya fling.
Han är ju hur underbar som helst.
Förutom att han är som jag sa "En vettskrämd slovensk hare från V-tuna".
Det betyder att han är så himla rädd.
Rädd att ramla in i något.
Rädd att bli sårad kanske.
Rädd att såra?!
Jag vet inte.
Men han är rätt kass på att höra av sig.
Jag hade tänkt ringa han idag men...
Då kom Sister in Crime i sin lilarosa cape och fick mig på andra tankar!
Efter att ha poängterat för mig att jag VET att han tycker om mig, han har sagt det massor av gånger nu. Att jag skall andas lite låta han komma till mig, säger hon dom rätta orden.
Dom som får mig att lägga ifrån mig telefonen!

LÅT HAN SAKNA DIG!
Men om han ej gör det då?
Är nog rädd för att han ej gör det...
KLART HAN GÖR svarar hon...
OCH OM HAN INTE GÖR DET ÄR DET CRAP!

WORD!

Klart som fan det är CRAP om han ej saknar mig!
Så nu skall alltså det bevisas.
Jag skall bevisa för mig själv att jag kan låta det andas. (Vilket är en ny erfarenhet för mig)
Och det skall bevisas om han saknar mig eller inte!
Vi skall se hur många timmar, dagar, veckor det tar innan man saknar någon som jag.
(Låter självömkan smeka min kind).
Men Okej.
Here we go.

DAG 1.
Inte hört något...

Så tack My sister in crime för att du ser till att jag låter bli telefonen!
Tack.

I LOVE YA!

(Saken hör till den för er som undrar att jag har träffat min nya fling genom denna madam och hennes karl)

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...