torsdag 26 februari 2009

Imorgon är det fredag!

Imorgon är det fredag!
Jag skall bara ta det lungt i helgen om man nu kan säga att storstäda, storhandla,stortvätta är att ta det lungt.
Allt skall bli skinande rent här hemma tänkte jag.
Har liksom inte orkat ta tag i något här hemma.
Trivdes för tre månader sedan, Fint i vardagsrummet med nya soffan och nya fotöljen, nya tvn.
Vi hade liksom fått det till 99 procent som vi ville här hemma.
Nu känns det bortkastat.
Jag vill ju inte ens bo här.
Starta på ny kula är vad jag BORDE göra.
Men ta mej fan, jag orkar inte.
Är för bekväm och lat.
Bor kvar.
Lär göra det ett tag.
Jag vet ju fan inte vad jag vill just nu, vart jag skall bo eller vad jag skall göra.
Fan!
Hatar att känna så här.

1 kommentar:

  1. Och jag är så klart tacksam över att jag har dig med och att du står ut med mina berg och dalbanor. Du är en av de få jag fortfarande litar på.

    Ganska konstigt hur livet svänger egentligen, vore underbart om livet kunde vara "bra" mer än 2 dagar på raken eller vad man ska kalla det. Förstår den där känslan, den där känslan som gör att en hel del kan kännas bortkastat.

    Jag tycker helt klart att vi ska sikta in på en helg i Gbg senare i vår/försommar och bara vara. Kanske dra ut till vrångö eller vad farao som helst.

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...