söndag 8 februari 2009

Trött

Först:
Dejten med Becca var över all förväntan!
Jag är glad över att ha fått äran att möta henne IRL.
Vi eller rättare sagt hon shoppade kläder.
Vi pratade.
Vi fikade.
Timmarna flög sin kos för snabbt.
Men det var riktigt trevligt!

För det andra:
Åh jag är så fruktansvärt trött.
Trött i kroppen!
Jag skulle kunna somna när som, var som.
Nästan hela tiden.
När en sådan enorm trötthet som finns i mig idag slår till känner jag mig smått orolig.
För det känns inte som en sk normal trötthet.
Jag orkar knappt hålla mina blå öppna.
Lider jag av någon brist? Vitaminer?
Behöver jag helt enkelt bara solens strålar?
Jag vet bara att jag är trött på att vara trött.
För jag orkar ingenting.
(Jag är lika trött som när jag var gravid, och det säger väl allt för er som vet hur trött jag var då)
Inte ens att motionera får igång min energi.
Jag orkar inte ens ta ut lill hunden på en långpromenad fastän jag borde!

Jag vill orka!

1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen över all förväntan! Du är ju som en blandning av mig och min storasyster ;-)
    Trist bara att jag skulle trötta ut dig så pass att du inte orkade med vovven ;-) Mej skämt åsido, jobbigt att vara så trött!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...