onsdag 25 mars 2009

Bank kontor helvete

Tog mig lite kraft för att byta bankdosa. Åkte ner till centrum efter jobbet denna dag som banken skulle vara öppen till klockan 18:00.
17:20 kom vi till ingången och vad hittar jag då? En lapp på dörren där det meddelas att banken stänger 17:00 JUST idag.
Vad fan.
Jag blev bara så irriterad.
Detta betyder ju att jag måste åka till banken imorgon igen.
Herregud!
Blä.
Inte det roligaste ärendet men ändå.
Iofs skall jag lösa in en check också, så det är väl positivt. Eller något.=)
Aja, måste ju åka dit ändå. Hämta en ny bankdosa för lilla hunden har ju ätit upp min gamla. Och räkningarna måste ju betalas.

Jag pratade med Donny idag. Tror han saknar mig. Jag saknar då honom. Det gjorde jag så fort vi sa hejdå till varandra i Måndags.
Jag önskar vi bodde närmare.
Jag behöver verkligen den mannen i mitt liv!

Fredag är det party med tjejerna från jobbet och Sister In Crime!
Det skall bli så himla kul.

/A

2 kommentarer:

  1. Pissigt det där med banken! Tycker att bankerna typ aldrig har öppet!

    Åh vad roligt med fest! Jag vill också gå på fest!!! *avundsjuk*

    SvaraRadera
  2. Men vad surt at åka i onödan ;)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...