söndag 22 mars 2009

Hemma hos en kär vän.

Jag sitter här hos Donny.
Han är och tränar och jag har passat på att gå på toan. Nu hoppas jag att det vädras ut ordentligt innan han kommer tillbaka! *fniss*

Denna helgen har varit helt underbar. Precis vad jag behövt! Imorgon tar den slut och jag sitter i bilen tillsammans med Ankan på väg hemåt igen.
Var hos mamma två dagar och även om jag har ett lustigt förhållande till min mamma var det ändå roligt att träffa henne. Hon var fin i håret tycker jag och det gjorde mig glad att hon fixat sig lite. Nu behövs bara lite kläder också!
Sedan träffade jag ju Pia.
Det har jag ju redan bloggat om...
Och nu då sitter jag här och Donny boy.
Fan vilken underbar vän han är.
Och det sprudlar i hela min kropp när jag tittar på honom just pga den fina,underbara människa han är.
Tänk för snart elva år sedan hur jävla kär jag var i honom. Har aldrig känt något sånt vare sig tidigare eller efteråt.
Kär som en tok och det enda som spelade någon roll var vad han sa eller gjorde.
Han gav mig alltid så goda råd och vägledde mig genom livet på ett sätt som jag inte trodde var möjligt.
Jag brukar säga till honom att han räddade mitt liv. Och det gjorde han.
Som han sa igår "Vi har en speciell relation du och jag".
Och det har vi.
En vänskap som jag skulle vara beredd att slåss för.
Och det har vi väl gjort det också...

Idag var jag även och hälsa på en annan syster. Hon hade det så fint hemma och jag blir så enormt stolt över henne från vart hon har tagit sig i livet till där hon är nu.
Hon har fått kämpa, och kämpar ännu. Mest med alla demoner och allt skit hon har fått utstått.
Och även om vår relation har varit så mycket bättre så kan jag ju såklart inte sluta älska min lilla syster, för det gör jag!

Nu skall jag surfa runt.
Jag väntar på att Tilda skall ringa.
Det är saker som skett som jag just nu inte har en aning om och jag MÅSTE ha en aning för jag blir orolig å hennes vägnar!

Tjing på er

1 kommentar:

  1. Åh..sådana där helger är som balsam för själen.:) Vet du vd? Saknar dig som fan här.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...