söndag 15 mars 2009

Jag är en av dem...

Jag är en av dem som satt med ansiktsuttrycket 2009.
Vad hände?
Hur i helvete gick detta till?
Beror det på att telefonomröstningen faktiskt brakat?
Jag menar jag röstade, försökte rösta i 15 minuter. Kom aldrig fram.
Eller var det så att denna låt verkligen var den de alra flesta ville skulle vinna.
Jag får väl tro på det.

Jag en inbiten schlager räv har ALDRIG upplevt någon mer spännande final, inte heller att bli så jävla chockad. (ja förutom då när Stenmarck vann över Nanne men då var jag mest förbannad att inte svenska folkets röst blev hörd).
Ja men...Måns ansiktsuttryck sa allt...allt det alla kände tro jag.
Vad fan hände?

Jag hejjade ju på 2009s finaste och naknaste låttext.
Snälla,snälla.
Ja, jag är en av alla dem...

1 kommentar:

  1. Jag röstade på Snälla......
    Tycker den är så bra och annorlunda, tror vi skulle behövt skicka iväg ett annorlunda bidrag...Ingen riktig schlager säger en del, men vafasen inga låtar som tydligen varit "riktig" schlager har ju vunnit på flera år...Nej det var dags för ngt annorlunda och dessutom starkt och Snälla, snälla ,snälla är stark. Opera har ju varit med i eurovision..fler ggr nu och än har ingen sådan låt vunnit...Men klart jag hoppas på Ernman ändå..

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...