lördag 14 mars 2009

non bloggning

Var några dagar sedan jag bloggade.
Var några dagar sedan jag satt vid min dator överhuvudtaget!
Jag har haft annat för mig och... fan vad jag är trött!

Jag kan inte beskriva känslan och vill egentligen inte skriva alltför mycket om vad som försegår i mitt hjärta och själv. Inte ännu.
Men det känns bra...vilket då gör mig rädd, för ni som känner mig vet ju vad som sker om jag har det för bra, jo...det går åt helvete.
Men jag har bestämt mig för att försöka att inte vara så skrämd av allt jag upplevt tidigare. Trots att det är så svårt.
Jag väljer att lita på den magkänsla jag har, den som känns så förbannat bra och äkta.

Jag är bara hemma och vänder, idag är det Josefin och schlager som gäller.
Skall bli så nice, trots att sängen känns enormt lockande efter två nätters MINI sömn!

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...