söndag 1 mars 2009

Snart är helgen slut -Igen

Helgen som gick och kom.
Verkligen, det gick super snabbt!

Imorgon är det Måndag och dags att arbeta ännu en vecka.
Det är Mars nu och om en månad är det TVÅ år sedan vi blev gravida med Noel.
Två år...

I morgon efter jobbet skall jag och Rick mötas upp, vi skall till minneslunden och tända ljus.
Skönt att gå tillsammans.
Noels pappa och jag.

Mars, denna månad skall jag till västkusten.
Skall träffa min mamma och en vän jag aldrig tidigare mött IRL, Pia.
Hon som jag träffade genom internet mitt i den värsta sorgeperioden.
Henns dotter Livia och min son Noel är bästa vänner där de är, det är jag alldeles säker på. Jag är även säker på att de båda har ett finger med i spelet för att just hon och jag möttes!
Jag är verkligen förväntansfull inför detta möte med denna underbara människa.
Jag skall även träffa Donny. En gammal kär vän. En underbar man, vän, medmänniska. Det skall bli himelskt att få sitta i hans soffa och dricka lite vin och bara vara, prata, skratta, fundera och diskutera livet.
Jag kommer även försöka träffa mina två systrar plus en systerdotter.
En av systrarna vet jag har tid med mig, kul, kul!
Synd inte Anna flyttat till Göteborg ännu, då hade jag kunnat våldgästa henne med en latte!

Jag har kramats idag (JA i rätt bemärkelse, alltså kramats...)
Med Rick.
Jag älskar att vara i hans famn. Oavsett.

Nu skall jag surfa vidare en stund, sedan äta något.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Jag hoppas på er..att ni hittr tillbaka.. För ni e bra för varandra, och ni älskar varann.. Annars så hade ni aldrik kunnat leva som ni gör nu...

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...