tisdag 10 mars 2009

Tattoos och sånt

Jag fnular på en tatuering!
En minnes tatutuering till Noel.
Det jag tänker mig är hans bild, den sjukhusfotografen tog och så änglar vingar som sluter om honom.
Tror det kan bli superfint.
Skall bara hitta mig en tatuerare som är tillräckligt bra.
Och så måste jag kunna uthärda smärtan.
Jag har ju så låg smärtgräns!

Jag är lättare i sinnet pga en viss person.
Sen är det inte sagt att det är något mer än så.
Men att vara lättare till sinnet är precis vad jag behöver få vara och endast det jag kräver av livet just nu.

Imorgon skall jag ut och fika med Josefin.
Det skall bli skönt att få snacka av sig lite.

Nu, surfa vidare

2 kommentarer:

  1. Jag har också en extremt låg smärtgräns... Men tyckte att det fungerade ganska bra att få en tattuering iaf :-) Lite småjobbigt var det när tattueraren började komma ut mot kärlekshandtagen :-s :-P

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det blir en otroligt vacker tatuering, ska bli spännande att se den när den är klar:) Saknar dig som fan också ska du veta.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...