torsdag 19 mars 2009

Väntan

Jag sitter vid köksbordet och väntar på att lillasyster skall komma och hämta upp mig.
Jag skall tvinga henne att köra mig till närmaste latte haket innan vi drar!
Genom fönstret så lyser en stark sol och värmer ordentligt. Graderna har stigit upp till nästan 12 plus mot husväggen.
Är det inte härligt så säg!

Jag gjorde en god upptäckt igår, i ett papper jag fick hem.
Det fick mig att inse att det fan inte är så farligt ändå, fick lite nytt hopp.
Så nästa vecka skall jag ringa banken och få till ett möte ang lån.
Jag hoppas så innerligt, det skulle göra mycket för mig om det gick vägen min lilla plan!

Mina djur är helt tokiga här. Alla tre springer efter varandra, hunden,hunden och katten. är ett jävla liv på dem. Lilla hunden skäller, katten skriker (jaja jamar men det låter som skrik).
Och så kutar dem runt runt dessa 104 kvm.
Undra om Rickard sover gott?

Jag har köpt en ny dator. Den är underbar.
Jag är lite kär i den!

Min gamla dator med alla kort och saker i följer med till västkusten.
Då kan jag visa upp min son och allt annat jag vill visa för mor och syster.


Nej nu måste jag styra upp det här. Djuren får spel totalt här...

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...