måndag 27 april 2009

Årets första FUCK OFF

...Ja med årets första fuck off menas årets första fästing som jag såg krypa runt i Kaspians päls.
Jag hatar fästingar men tyvärr får man dras med dessa då man har djur.
Måste inhandla medel mot de där små jävlarna.
Jag tycker alltid det känns som det kryper i kroppen efter att jag handskas med sådana.
Fuck off fästing jävel säger jag bara.

Igår fick jag således veta att Rick faktiskt läser min blogg.
Fick ett sms när jag krypit ner i sängen som löd "Varför skaffar du ej barn med han i bloggen".
Jag kan inte påstå att det var ett uppskattat sms. Jag blev inte direkt glad men så blev jag inte heller direkt...arg.
Kände bara att Shit, här går vi i barnatankar och så skriver jag sånt. Klart som fan han reagerar.
Men som jag också skrev att om jag skulle ångra mig så säger jag till.
Rick blev inte ledsen som han själv skrev.
Och det är säkert sant.
Det jobbiga nu är att jag vill kunna skriva vad jag vill utan att tänka, när jag skriver i min blogg.
Men förlåt Rick om du vart sårad eller vilken känsla du nu än fick.

Min blogg är min livlina.
Jag älskar att blogga av mig saker och ting som jag tänker på.
Jag behöver min blogg.
På min blogg vill jag ej behöva ta hänsyn till vem som läser.
Därav anledningen att det inte finns många i mitt real life som har min adress.
För att jag vill kunna skriva det innersta!
Det som finns långt där inne kommer ibland ut väldigt mycket på min blogg.
Och jag vill ha det så.
Låt mig gärna ha det så...

Nu skall jag se till att maila min adress till två som så GÄRNA ville ha den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...