söndag 19 april 2009

Det kliar!!!

Jag har ju gått och slängt i en mörkbrun färg i håret. Frånn ett märke jag aldrig tidigare provat.
WHY? Ja det kan man fråga sig.
DET KLIAR!!!
Det kliar i huvudet och i nacken, tror det är något i denna färg jag inte tål. och vad göra åt det mer än att härda ut. Shit.

Igår tipsade Becca mig om en sida där man kunde göra en minnessida.
Jag gjorde en till Noel och det är de där sakerna, som att skriva dikter om honom och lägga ut så alla kan läsa, eller att visa upp kort på honom, att göra en sån här sida för alla att ta del av. Ja det är sådana saker som får mig att orka gå vidare. För jag visar då världen att han faktiskt funnits hos oss. Att Noel är älskad och saknad.
Så tack Becca min underbara för tipset!

Inatt fick alal djuren sova hos oss i sängen. Karma blev lyrisk, hon har ej fått sova hos mej på månader. Men nu hoppade hon glatt upp och la sig. PÅ KUDDEN. Det betyder att jag fick en minimal plats att sova på. Men det gjorde inget för det var super mysigt.

Nu skall jag strax börja göra ordning mig för att gå ut och shoppa till syrrans fest.
Jag håller ju på att planera för er som missat det. En 30 års fest. Detta var första och sista gången jag tar på mig något sånt som att planera.
Tutr Sister hjälper mig för jag är ju kaos hela jag!

Nu skall jag klia mig i huvudet innan jag drar mig.
FAN VAD DET KLIAR!

Hej

1 kommentar:

  1. Mitt tipps ang hårbottnen är ett neutralt schampo typ sådant man använder om man har utslag i hårbottnen. Finns hos frissan eller apoteket.

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...