måndag 13 april 2009

Grattis till mig!

Jag fyller år idag.
Jag blir hela 27 år.
27 år betyder att det är exakt 2 år sedan som Noel blev till.
"Ta det som en 25 års present" sa Rick där efter att han plumsade i mig efter en blöt utekväll.
Och vilken present, den bästa jag fått någonsin.
Jag saknar Noel idag, lite extra.
TVÅ år sedan. Det är en lång tid!
Jag hoppas att till nästa födelsedag så finns Noels syskon hos oss.

Nåväl min dag har sett ut så här:
Åkte och frukost fikade med en vän.
Latte och en räksmörgås.
Gick lite i affärer.
Kom hem, konstaterade att det faktiskt nog är så att Kaspians medicin har hjälp. Han hade ej kissat inne en enda gång. Jippe!
Började laga mat, kycklinggryta.
Sedan kom Jossan och Matilda, mina kära vänner hem till mig och åt denna plus en latte och en bit prinsesstårta.
Matilda gav mig en låda märkt "Annas överlevnads kit".
Innehåll?:
Trosskydd
Ketchup
Turkiskpeppar
Tattos iform av Tingeling (betyder jag ingentiiiiing *sjunger*)
Naturgodis.
Aromat
Fickplunta
Penna
Ocg så det bästa av allt. En kopp med mig och henne på.
Av Jossan har jag fått en hemlis. Det är så hemligt att jag inte ens vet vad det är men jag vet att det infaller den 2/5 och är en övernattning också...

Ganska så bra dag ändå, trots att jag inte gillar att fylla år.

/A

5 kommentarer:

Skicka en tanke eller två...