söndag 26 april 2009

In chock

Eller, ja jag är inte så chockad egentligen.
Men uppenbarligen så var jag inte riktigt beredd på detta och detta stör mig i planeringen och i livet som faktiskt flyter på rätt bra nu.
För när det hoppar runt i mig genom att bara få ett hej=), då är det riktigt illa.
Helvete.
Och suck.

Jag sa att det var okej för honom att höra av sig när han var i mer fas i livet.
Och nu, är han det då eller?
Vad betyder det här samtalet över msn?
Jag vet inte.
Men jag vet att jag känner mig kluven.
Skall jag strunta i att utforska vad den där känslan kan leda till eller ska jag hoppa och hoppas på att dra en vinstlott?
Jag vet inte.

Jag är bakfull idag
Jag kan inte tänka klart.
Jag skyller på det.

Måste sluta skriva nu!

1 kommentar:

  1. Känns det rätt så är det rätt. Ibland kan det vara bra med hoppande kaniner, men ibland är det bra att även tänka efter före.

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...