tisdag 21 april 2009

Jag saknar min stora syster

Ja, min syster är ju i Egypten.
Och trots att vi inte ses speciellt ofta, vi bor ju ändå 40 min ifrån varandra.
MEN, nu är hon så långt bort att det bli påtagligt. Inga 1-3 samtal om dagen.
Om vi nu skulle behöva prata varje dag så går det inte. Jo det funkar ju men blir alldeles för dyrt.
Det är verkligen påtagligt att hon är långt, långt borta.
Och det känns i hela hjärtat att hon är min bästa vän!
Försöker för övrigt dra med henne på en sista minuten i sommar. Hon och jag!
Vad skoj!

Idag är jag hemma med huvudvärk.
Och inne på dag TRETTIOFEM.
Jag är ju ingen person som orkar hoppas och så längre men fattar ni vad skönt det hade varit att slippa alla sprutor och tabletter?!
Man kan väl få ha tur nån jävla gång!
Kanske borde ge mig ut och köpa en sticka?

Nu äta

3 kommentarer:

  1. Förstår att du saknar din syster.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt det kommer bli när syster din kommer hem. Stor varm kram till dig tills dess.

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...